"... οι πίσω μου σελίδες..."

Τρίτη 29 Μαΐου 2012


στον άνεμο την λέξη μου 
πάντα εμπιστεύομουν

για να γενεί ταξίδι 

και για τα βάρη και τα κρίματα
που η κουτσή μου ανάσα της εφόρτωσε
αναπαμό εκεί να ζητιανέψει

(φωτο: το πρώτο πρώτο μου σημειωματάριο)
(μουσική: Χατζηδάκις-Πασπαλά, Μια φορά κι έναν καιρό)

18 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Εξαρχείων είπε...

Χωρίς τα βάρη
Άξιος δεν θάταν ο αναπαμός
και χωρίς τα κρίματα
ζητιανιά θα ήταν.

Καλή σας νύχτα όπου και αν βρίσκεσθε.

Roadartist είπε...

και εγώ κρατώ τα σημειωματάρια, μου άρεσε που το έχεις κρατήσει... πολύ όμορφη φωτογραφία!

Unknown είπε...

schönes Licht

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Το χαρτί, οι λέξεις, οι ήχοι... πολύτιμα όλα σαν την ίδια τη ζωή και τις χαμολύπες της.

Margo είπε...

Το έχεις φυλαγμένο.. πώς είναι να το διαβάζεις σήμερα; Κατέστρεφα τα σημειωματάριά μου. Σήμερα αν κάποιος μου τα έφερνε πίσω δεν θα τα διάβαζα, πάλι θα τα κατέστρεφα.

Καλό ξημέρωμα Λενιώ μου..

paulino είπε...

muy buena fotografia del cuaderno,me gusta mucho.con esa luz magnifica

Αντιγόνη Η. είπε...

Θέλω πολύ να διαβάσω τι λέει μέσα στο σημειωματάριο...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ΔΙ.Κ.Α.
στον άνεμο επαίτες το λοιπόν...
άλλωστε εκεί τα φτερά του καθενός φανερώνουν τη πραγματική φτιαξιά τους.

καλό βράδυ και σε σας :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Roadartist

από όλα αυτά παλιά μου τεφτέρια δεν έχω πετάξει τίποτα! Μέσα στο συγκεκριμένο ας πούμε ότι βρίσκεται η εφηβική μου προίκα...

όμορφο βράδυ!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Hanspi Schär

thank you for your kind words and for your visit!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΙΧΝΗΛΑΤΗ

είπες νομίζω την πιο ταιριστή λέξη για τούτη την ανάρτηση: "χαρμολύπη"

σ' ευχαριστώ πολύ και να 'σαι καλά!!

ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Margούλα

εγώ Μαριώ μου τα έχω όλα φυλαγμένα.
Νομίζω όμως πως μπορώ να σε καταλάβω.
Όπως και να'χει όμως, γραμμένες στο χαρτί ή όχι πάντα τις κουβαλάμε αυτές τις "πίσω μας σελίδες".

Μια όμορφη νύχτα (που επιτέλους άρχισε να μυρίζει καλοκαίρι) και πολλά πολλά φιλιά :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

paulino

Muchas gracias por tu comentario y por tu paso de aquí.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Μάντεψε ποια

το μόνο που μπορώ να μαρτυρήσω είναι ότι περιέχει εφηβικές "φλυαρίες" :))

όμορφο σου βράδυ!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Φυλαγμένα όλα ...Ακόμα και τα εφηβικά ..Εκείνα με τις δασείες και τις περισπωμένες της καρδιάς..με την υπογεγραμμένη ..Στίχοι επαίτες ονείρων ζωής ,για τη συνέχεια του μεγάλου ταξιδιού !!
Πανέμορφο ιστολόγιο
την καλησπέρα μου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου

Ένα ειλικρινές ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Κι όλα τα "φυλαγμένα" αφορμές για το παρόν μας.

Όμορφό σου βράδυ κι από μένα.

Άστρια είπε...

Πανέμορφη σκέψη, φωτογραφία, μουσική!

Και όχι μόνο σ' αυτή την ανάρτηση..

Ήταν από καιρό που ήθελα να γράψω εδώ, ήταν η φωτογραφία στη Margo που πρόσεξα πριν από λίγο με έναν υπέροχο έναστρο ουρανό η αιτία να το κάνω σήμερα.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Άστρια

σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια.
Καλώς όρισες λοιπόν, όμορφο το συναπάντημα - που η παρουσία της Μargo το ομορφαίνει ακόμα περισσότερο.

καλό σου βράδυ και να' σαι καλά!

υγ: το ίδιο με σένα έχει συμβεί κι από μεριάς μου για το δικό σου (e-)σπίτι

Δημοσίευση σχολίου