κύλα

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012



Αρχή και Τέλος

ας ήταν Θέ μου μπορετό
τ' ανάμεσο
στου ποταμού 
να μοιάσει

(φωτο: "μάτι" (πηγή) του ποταμού Αχέρωντα)
(μουσική: Γέρο Πλάτανος - Στ. Σιόλας)

11 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

Eυαγγελία είπε...

A - Ω

Απο το Αλφα ως το Ωμεγα για να φτασω
δρομους μ'αγκαθια ηταν γραφτο μου να περασω.....

Το ενδιαμεσο αρκετα δυσκολο - αλλα ετσι ειναι, αν ηταν αλλιως δεν θα ειχε νοημα η υπαρξη μας.

Το μουσικο αυτο κομματι "Υπεροχο"

Την καλησπερα μου και ενα ξεκινημα για μια ομορφη βδομαδα.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

τούτο το ενδιάμεσο πολύ το εποθήσαμε...
καλό σου ξημέρωμα!

Dina Vitzileou είπε...

Θαυμάσιο ταίριασμα εικόνας, μουσικής, στίχων!!!

eApenanti είπε...

Aς ήταν Θέ μου μπορετό,
δυό λέξεις να βάλω,
πάνω στο νερό του ποταμιού.

γραμμένες σ' ένα χάρτινο καραβάκι
και να φθάσουν.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

αόρατη

είτε ρόδα, είτε αγκάθια το κύλισμα είναι το σημαντικό. Και είθε τούτο να έχει διαύγεια, δύναμη - άλλοτε ορμητική άλλωτε βουβή - και χαρά... ακόμα και στ' αγκάθια.

Μια όμορφη βδομάδα κι ένα φιλί για συντροφιά :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ΛΥΧΝΕ ΚΑΙΟΜΕΝΕ

...με Πόθο Ιερό θα έλεγα...
σαν στάδιο και παλαίστρα Αξιοσύνης

να' σαι καλά Λυχναράκι και να 'χεις ένα όμορφο βραδάκι :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Dina Vitzileou

πόσο πολύ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

Χαίρομαι πολύ που η "στιγμή" μου σου άρεσε.

Καλό σου απόγευμα.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

e-Apenanti

...έφθασαν

Margo είπε...

Από εδώ είχα περάσει αλλά δεν μπορούσα να σχολιάσω λόγω κακής σύνδεσης. Θα πω τώρα όμως, πως άκουσα αυτό το καταπληκτικό τραγούδι που έντυσες τη φωτογραφία και τις σκέψεις σου και την ίδια μέρα φεύγοντας για το σχολείο το άκουσα από το δεύτερο πρόγραμμα και την άλλη μέρα άκουσα και τον δημιουργό του να μιλάει γι αυτό σε συνέντευξη. Το έχω λατρέψει!!!!!

έρχομαι τώρα πιο πάνω;-)

ξεναγός είπε...

Ας ήταν Θέ μου μπορετό
Ψυχή μου για να στέρξεις
στην αγκαλιά σου να βρεθώ
ποτέ να μη σε χάσω.

eApenanti είπε...

ας ήταν Θέ μου μπορετό
να ξαναγίνει αυτό το Θαύμα.

Δημοσίευση σχολίου