πανσέληνος απόψε

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010


"-Για κείνους που ταξιδεύουν τα αστέρια, είναι οδηγοί. Για άλλους δεν είναι παρά μικρά φώτα. Για άλλους, τους σοφούς, είναι προβλήματα. Εσύ θα έχεις αστέρια που κανείς άλλος δεν τα έχει…

-Τι θέλεις να πεις;

-Αφού εγώ θα 'μαι σε ένα από αυτά, κι αφού θα γελάω σε ένα από αυτά, τότε για σένα θα είναι σαν να γελούν όλα τα’ αστέρια. Και γέλασε πάλι. Κι όταν θα έχεις παρηγορηθεί (πάντα παρηγοριέται κανείς), θα είσαι ευχαριστημένος που μ’ έχεις γνωρίσει. Θα είσαι πάντα φίλος μου. Πάντα θα θέλεις να γελάς με μένα. Και θ' ανοίγεις καμιά φορά το παράθυρο, έτσι, για την ευχαρίστηση… και οι φίλοι σου θα σε κοιτάζουν κατάπληκτοι να γελάς, κοιτάζοντας τον ουρανό. Τότε εσύ θα τους λες:

"Ναι, τα αστέρια με κάνουν να γελάω!" και θα σε περνάνε για τρελό."
 (Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ - Ο μικρός πρίγκιπας)

(φωτό: η φετινή αυγουστιάτικη πανσέληνος)
(μουσική: Nicola Piovani - La canzone del mal di luna)

10 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

Roadartist είπε...

Λατρεμένος Μικρός Πρίγκιπας..
Το τραγούδι ξανά υπέροχο.. Καλό σου ξημέρωμα.

D.Angel είπε...

Πόσο μου αρέσει αυτό το βιβλίο!
Θα συμφωνήσω με την roadartist μου
Λατρεμένα όλα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

EEE είπε...

Πολύ ωραία αυτά που δημιουργείς !!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Αγαπημένος μου Πρίγκιπας..

Margo είπε...

:)

Μου χάρισες με αυτό ένα λυτρωτικό χαμόγελο και σ' ευχαριστώ γι αυτό.. πολύ!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Roadartist
όμορφη καλημέρα κι από μένα
μ' ένα χαμόγελο στο φεγγάρι που πάει για τη δύση :-)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

D.Angel
καλή σου μέρα
φιλιά πολλά!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ASSOS
σε ευχαριστώ πολύ
καλή σου μέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ρεγγίνα
λατρεμένος πράγματι
αγγίζει τα βαθύτερα που πονάνε με ένα χαμόγελο θαυματουργό

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Margούλα
κοίτα κι εγώ...
μπροστά στην οθόνη σου γελώ
κι ας λένε οι γύρω πως τρελάθηκα :-)

φιλί για όμορφη καλημέρα!

Δημοσίευση σχολίου