ένα πουκάμισο

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

γεμάτο ή αδειανό...

αν το 'ξερα 
θα σου λεγα
ποιο άπειρο εκάλιασε 
να ντύσει τους θεούς μου

(μουσική: Shine on you crazy diamond - Pink Floyd)

12 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

frizArta είπε...

Απίστευτη σύλληψη....

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

πόσο πολύ χαίρομαι που σου άρεσε
σ' ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

η καρέκλα είναι σαν να αιωρείται..

Ανώνυμος είπε...

Είναι το πριν και το μετά που ενυπάρχουν στη στιγμή ...
Χαμογελαστή καλημέρα

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες (σχολιάζω και τις προηγούμενες) μα και οι στίχοι που συνοδεύουν είναι εξαιρετικοί!!!

Χαιρετώ Σε, φίλε!

ξωτικό είπε...

Oύφ μας κοψοχόλιασες έχω να πω !!
εγώ πουκάμισο δεν βλέπω μόνο ένα ...κομπινεζόν !!
χα !! (να κι εγώ ...για τιμωρία )

άντε πάρε κι ένα φιλί και να μην επαναλειφθεί ΑΚΟΥΣ;;;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ξεκίνησα μια μεγάλη βόλτα στους φίλους που έχω "ξεχάσει".
Η βόλτα αυτή είναι μια πρόσκληση επανασύνδεσης όλων αυτών που θεωρώ κομμάτι της ζωής μου και συν διαμορφωτές του τρόπου να σκέφτομαι και να επεξεργάζομαι την ζωή.
Σε καλώ να μου στείλεις ένα τραγούδι που σε εκφράζει και να το εντάξω στην εκπομπή του Σαββάτου.
Στην μνήμη μιας διαδικτυακής φίλης που σήμερα έμαθα πως εδώ και 7 μήνες έφυγε από κοντά μας.
"H τέχνη της ύπαρξης" τ΄ όνομα της ιστοσελίδας της.
Θα ήταν χαρά και τιμή μου η συμμετοχή σου.
Την αγάπη μου.
Υ.Σ.
Για να προλάβω, το μήνυμα αυτούσιο θα σταλεί σε όλους όσους έχω στην καρδιά μου τα δυόμισι χρόνια που επικοινωνούμε

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

roadartist
που ξέρεις μπορεί και να αιωρείται :-))
όμορφη καλημέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

didymina
το άπειρο τώρα...

καλή σου μέρα κι όμορφη

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Προμηθέα Πυρφόρε
τιμή μου τα καλά σου λόγια

να είσαι καλά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ξωτικούλι
βλακεία ήταν που ευτυχώς διορθώθηκε (αν και κάποια στιγμή πίστεψα ότι πάαααααει)

καλά σου καλά σου.... ακούς εκεί κομπινεζόν

φιλί και καλημέρα
(κι ευχαριστώ)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

epikure
μια φωτεινή καλημέρα
την εκπομπή τώρα θα την ακούσω - δυστυχώς χθες δεν μπόρεσα

να είσαι πάντα καλά Βαγγέλη μου
την σκέψη και την αγάπη μου

Δημοσίευση σχολίου