στου φεγγαριού τα κύματα

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016


σα βότσαλο στα χέρια μου
εξέμεινε η λαχτάρα 

λύνω τεντώνω το κορμί
και την πετώ με φορά

στου φεγγαριού τα κύματα
εκεί να σεργιανίσει

να μένω 
δω πέρα έτσι στην ακτή

με τα ποδάρια μου στεγνά
μα την καρδιά βρεγμένη

στης θάλασσας τα ιερά τα δάκρυα 


(μουσική: Hijo de la luna - Monserrat Caballe)


8 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

ξωτικό είπε...

είδα ....ακούω....πετάω...σιωπώ ....υποκλίνομαι

Margo είπε...

Μαζί σου ξωτικούλι μου. Και ακόμη αρνούμαι να επιστρέψω....

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

...και την ματιά μου υγρή,
να μετρά τους ομόκεντρους κύκλους
που δημιουργεί η πετριά σου!
Κάθε κύκλος και ένας φίλος...
να στεγνώνει τη καρδιά...
να θρέφει η αγάπη
στον αιώνα τον άπαντα...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ξωτικούλι
βρήκες ευκαιρία και κάνεις ζουζουνιές ε;
Την κοπανάμε και πετάμε νυχτιάτικα πουλάκι μου :-))
(όπως θα περνάς χτύπα να ΄ρθω κι εγώ μαζί, εντάξει;)

Τα φιλιά μου!!!


μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

margούλα
έλα μην κλαίς... Μόλις περάσει το ξωτικό από ΄δω (κοίτα την απάντηση από πάνω) θα περάσουμε να πάρουμε και σένα για νυχτοπερπατήματα.

υ.γ.Μη σου πω πως θα πάρουμε και τον Βαγγέλη μαζί... (πάω να του το πω :))

Roadartist είπε...

Μα τι όμορφο... και σε συνδυασμό με τη μουσική, φεύγεις!... Καλή χρονιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Βαγγέλη
με τους από πάνω το αποφασίσαμε...
Πάμε για νυχτοπερπατήματα. Κι αποφασίσαμε πως θα έρθεις κι εσύ μαζί, γι΄αυτό άσε το ψόφια περί ιώσεων και τα σχετικά :-))

υ.γ. μόνο μέσα από την αγάπη υπάρχουμε.Και πάντα φτάνει η στιγμή στον καθένα μας που καταλαβαίνει ότι αυτή είναι σαν το χωράφι. Θέλει δουλειά. Δεν χαρίζεται.

Όμορφο βράδυ και περαστικούλια σου!

Την αγάπη μου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Roadartist
καταρχήν μια όμορφη και φωτεινή χρονιά και σε σένα!!

Να σου εκμυστηρευτώ ότι για πολύ καιρό έβλεπα τις άπειρες φωτογραφίες που είχα βγάλει και δεν έβλεπα πουθενά τίποτα το όμορφο.
Και ξαφνικά είπα για κοίτα πάλι... Αν αυτό αποτυπώνεται είμαι εξαιρετικά χαρούμενη.

Να είσαι καλά!

Δημοσίευση σχολίου