ανατέλλοντας

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015



θα πει ανατέλλω: 
νικάω
σε τούτο τ'ατέρμονο αλισβερίσι

πολλά της ζήσης τα σκοτάδια
κι η κάθε μας ανατολή
ο τελικός και μόνος θησαυρός

(μουσική:Φοβάμαι -Μπλε)

7 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

Eυαγγελία είπε...

Ανα~Τελώ.!

Ξανα-γίνομαι Αυτουργός
της δικής μου συντριβής
και ανασυγκρότησης,
στα αδυσώπητα δούναι και λαβείν
που έχουν την ανατολή για ελπίδα
και τα δειλινά για λύτρωση....

Χαιρετώ σε.!

eApenanti είπε...

αλήθειες που σαν γίνονται βεβαιότητες τα σπαθιά μας τροχίζουν.

ευχές σε όλους τους χρόνους
για όλους τους τόπους που οι ανατολές θα μας οδηγήσουν.

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

κοσμοιστορικο Μαμουφιον καλημερα σου!
Μια τετοια ανατολή βιωνω το τελευταιο διαστημα μετα απο πολυ σκοτος και έρεβος....
Δοξα τω θεω όλα είναι περαστικά.
Υ.Γ ξαναματαλεω πως μου εχεις λειψει!-Δεν θα σταματησω να στο λέω μεχρι να το παρεις αποφαση και να εμφανιστεις....:)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

αοράτη
να 'σαι καλά για τα λόγια σου τα όμορφα.

πάντα δυο αντίθετα
κι εμείς από όσο μπορούμε πιο ψηλά
να τα βλέπουμε να γίνονται το Ένα

σε χαιρετώ κι εγώ με την σειρά μου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

e-Apenanti
κάθε ανατολή άλλον τόπο φωτίζει για τον καθένα μας.
ίσως διαπίστωση μοναχική
μα απ' άκρη σ' άκρη αληθινή

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

έντομον
χαίρομαι που σε πετυχαίνω στα φωτεινά σου!!!!
στείλε κατί τις και κατά δω καλέ :)

υγ: έχεις δίκιο... παραγαϊδούρεψα. θα επανορθώσω, το υπόσχομαι!

τα φιλιά μου :)

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

"η κάθε μας ανατολή
ο τελικός και μόνος θησαυρός"

=====

πόσο ΑΛΗΘΙΝΟ!

Δημοσίευση σχολίου