έχω ένα παράθυρο...

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010


... που δύση βλέπει.

Φως που πριν τη χάση
ανθίζει.
Κι αρπάζοντας το βήμα μου
επίμονα
στα μονοπάτια του
θέλει να με βαφτήσει


Κάθε απόγευμα
το Προσκυνώ επαίτης.

Κι αυτό 
μες στων χρωμάτων τη σιωπή
χάδι απαλό 
κι ανασαιμιά αέρα

αφήνει στη ψυχή μου...

Και την ηχώ
απ' τα ταξίδια μου
τ' ανέγγιχτα

(φωτο: δειλινό στο παράθυρο της κουζίνας μου)
(μουσική: Greensleeves - Loreena Mc Kennitt)

21 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

IonnKorr είπε...

Ο συνδυασμός του "παράθυρου που βλέπει την δύση" και της εικόνας αυτής είναι μοναδικός.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@IonnKorr
καλή σου μέρα και καλώς ήρθες!
Το παράθυρο "που δύση βλέπει" είναι ακριβώς αυτό το παράθυρο. Για την ακρίβεια της κουζίνας μου :-)

b|a|s|n\i/a είπε...

έφτασα στα ανέγγιχτα και σκεφτόμουν αν αυτό το παράθυρο είναι υπαρκτό.
και έμεινα στο "δειλινό στο παράθυρο της κουζίνας μου"
μήπως παραδίδεις μαθήματα μαγειρικής;; :))
καλημέρα σου!

tiktos είπε...

αχ μαμούφι μαμούφι, με έχεις κάνει να πεθαίνω με τους ποιητές σε κάθε ηλιοβασίλεμα.

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες

Όταν τα ανοίγω
βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει

Όταν τα κλείνω
βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ

ΥΓ. ψιτ,κλεμμένο είναι.
Είπαμε, εγώ είμαι από γρανίτη.

efhbos είπε...

Ποτε ειπαμε οτι ερχομαι...ΧΑΧΑ...:P
Απλα τρελαινομαι για τα δειλινα...Αυτο ειναι ολο...!

Περιγραφεις με τα ωραιοτερα λογια τα συναισθηματα...!!!

Φώτης είπε...

Ελένη μου, σε ζηλεύω που έχεις τέτοια θέα από το παράθυρο της κουζίνας σου! Και μου αρέσει πολύ ο τρόπος που εκφράζεις τα συναισθήματά σου! Η γλώσσα σου είναι καθαρά ποιητική! Συνέχισε να προσκυνάς το Φως που ανθίζει έξω αλλά και μέσα στην ψυχή σου!
Να είσαι καλά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@b|a|s|n\i/a
αν άκουγαν όλοι όσοι με ξέρουν ότι υπάρχει έστω κι ένας άνθρωπος που ζητά από μένα μαθήματα μαγειρικής θα έκαναν καινούργιο συκώτι απ' τα γέλια!!!
Οπότε άσε τις κατσαρόλες παράμερα κι έλα να χαρούμε το ηλιοβασίλεμα :-)))

Φιλιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@tiktούλη
αν κατάφερα τέτοιο πράμα....
Αλλά κάτι μου λέει ότι μάλλον από μπαμπάκι είσαι μωρέ φτιαγμένος... γι' αυτό και πιο δυνατός από τον γρανίτη

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@efhbos
μεγάλη και η δικιά μου η αγάπη για τα δειλινά!!!
Τόσα συναισθήματα, τόσα χρώματα τόσο μοναδικά όσο και το κάθε ηλιοβασίλεμα!!!

Καλό σου απόγευμα :-)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Foti
και εγώ για τύχη το έχω ετούτο το παράθυρο.
Σε μια πολυκατοικία παλιά στο κέντρο της πόλης που ούτε που πάει το μυαλό σου ότι μπορεί να έχει τέτοιο παράθυρο.
Ειλικρινά το προσκυνώ...

ξωτικό είπε...

κανένα πιατάκι για πλύσιμο έχετεεεεεεεεεεεε;;;;;;
προσφέρομαι........ επαίτης!!!!
Με τσάκισεεεεεεεεεεεεεεεες

Margo είπε...

Και το δικό μου παράθυρο της κουζίνας βλέπει δύση.. ελλείψει σπιτιών απολαμβάνω το ηλιοβασίλεμα κι ας είναι το σπίτι ισόγειο..
"φως που πριν τη χάση ανθίζει
κάθε απόγευμα το Προσκυνώ επαίτης
που αφήνει την ηχώ απ' τα ταξίδια μου τ' ανέγγιχτα"
Ειδικά αυτό το τελευταίο με τσάκισε..
Αχ βρε Μαμούφι είσαι θησαυρός!
Σε φιλώ:)

vague είπε...

Στη δύση βλέπει το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Το ονειροπόλημα μαζί με τον αποχαιρετισμό του βασιλιά, είναι ένα πακέτο που δεν το αλλάζω.
Κι έχει μάθει και η μικρή και αποχαιρετάει τον ήλιο φωνάζοντάς του "καλόν ύπνο, τα λέμε πάλι αύριο" και πότε συγκινούμαι πολύ και πότε γελάω με το δημιούργημά μου.

lena_zip είπε...

Μα τι απίστευτη εικόνα! Και τη βλέπεις κάθε μέρα; Πόσο να ζηλέψω τώρα; Όχι μόνο επαίτης, τα ρούχα μου θα έσκιζα να βλέπω έστω και το 1/4 από τη δική σου θέα.
Καλή εβδομάδα.

55fm είπε...

Εδώ είμαι...
Αυτό το παράθυρο είναι η ζωή!!!
Και το συναίσθημα απλώνεται σαν τα χρώματα!
Καλημέρα στην ομορφιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ξωτικό
από πιάτα άλλο τίποτα :-))
Ευπρόσδεκτη όποτε το αποφασίσεις!!!

Καλή σου μέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Margo μου
καλημέρα!!!
Αυτά τα παράθυρα... οι βαθιές μας ανάσες...

Μέσα από αυτά, κάποια απογεύματα, συναντιούνται τα βλέμματα κάμποσων από μας στο ίδιο σημείο...

Φιλιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Riski
αυτό ακριβώς κάναμε και κάνουμε κι εμείς. Βλέπουμε τον ήλιο να βάζει πυτζάμες, να πλένει δόντια και να πηγαίνει για ύπνο :-))

Τι όμορφο, τι γλυκό, αυτό το δημιούργημα... ειδικά όταν στα ματάκια του καθρεφτίζεται ο νυσταγμένος ήλιος.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@lena_zip
και εγώ τυχερή με θεωρώ.... που έπεσα πάνω σ' αυτό το παράθυρο πριν μερικά χρόνια. Σε μια παλιά πολυκατοικία κάπου στην Κυψέλη.

Καλημέρα!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@50fm
όμορφη μέρα σου εύχομαι κι εγώ!!!
Χρωματιστή και γελαστή :-))

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Eνα παράθυρο ανασαιμιά..
σαν χάδι στο τέλειωμα της μερας
αγνάντι για τις ψυχής τα ανείπωτα ταξίδια!! Καλημέερες!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου